Představení posil Vojty a Filipa

29.08.2016 23:36

Představení posil Filipa a Vojty

 

Filip Hofirek k nám přišel z týmu SK Prace, který zanikl. 

Vojta Štěrba přišel z týmu z Rožné. 

Oba hráči i přes svůj nízký věk byli ve svých týmech oporami a my doufáme, že tomu tak bude i u nás. Zde jsou jejich medailonky, plus společný rozhovor. 

 

Jméno a  příjmení - Filip Hofírek

Přezdívka - Hofec

Bydliště - Prace 

Silnější noha - pravá

Post na kterém nastupuješ - střed zálohy

Post na kterém hráváš nejraději - střed zálohy

Číslo dresu - 16

Oblíbené číslo - 10

 

Jméno a  příjmení  Vojtěch Štěrba

Přezdívka Štěrbina

Bydliště Brno-Ořešín

Silnější noha Pravá

Post na kterém nastupuješ Předstoper

Post na kterém hráváš nejraději Střed zálohy (ikdyž ho ted nehraji)

Číslo dresu 4

Oblíbené číslo 16

 

V kolika letech si začal s fotbalem?  A kde? 

Filip: Asi ve čtyřech letech v Praci

Vojta: Já začínal v Rožné asi v sedmi letech

 

Kdo tě k fotbalu přivedl?

Vojta: Taťka

Filip:  Mě taky taťka. Který mně dlouho i trénoval

 

Jak vás přijala kabina?  

Filip: Myslím,  že kabina mně přijala dobře. A s kým si nejvíc rozumím se těžko říká za tak krátkou dobu

Vojta: Asi dobře, to se musíš zeptat jich

 

Váš největší fotbalový úspěch? 

Vojta: Ze hřiště jsem zatím vždy odešel po svých. Musím zaklepat. (smích)  

Filip: Zas tak velké úspěchy nemám. Je na čase na nich pracovat teď a tady 

 

Jaký je váš sportovní vzor a proč? 

Filip: Můj vzor je určitě Thierry Henry 

Vojta: Můj Christiano Ronaldo - je talentovaný,ale má to vše i vydařené. Je také herečka, což k fotbalu v určité míře prostě patří 

 

Je nějaký zápas ve vaší kariéře, na který si nejvíc pamatujete? 

Vojta: Ve starších žácích Rožná - Herálec. Dal jsem gól z půlky 

Filip: Pamatuji si hodně zápasů,  ale nic co by stálo za to (smích) 

 

A co první vstřelený gól? Vzpomínáte?  

Filip:  Jasný. Ještě v žáčcích. Do prázdné branky. Ale i to je někdy těžké trefit (smích) 

Vojta: Jo. Svůj první gól jsem dal z penalty

 

Komu fandíte ve fotbale?  

Vojta: Real Madrid 

Filip: Arsenal

 

Máte nějaké jiné koníčky kromě fotbalu? 

Filip: Futsal, pinec a ještě někdy hrají na bicí 

Vojta: U mně jednoznačně auta

 

Nejoblíbenější jídlo máte? 

Vojta: Řízek s bramborovým salátem(smich)

Filip: Maso. Je mně jedno jaký nebo v jakých podobách (smích) 

 

Co by jste vzkázali našim fanouškům, kterých nechodí zatím tolik jak by jsme si všichni přáli?

Vojta:  Že by měli chodit více. Potřebujeme jejich podporu a myslím si že se tu hraje pěkný fotbal, takže je určitě na co koukat

Filip:  Ani nevím. Snažím se hrát co nejlíp. Stejně jako všichni ostatní v týmu. Takže myslím, že na své si určitě přijdou